
KlantLEVELX4 - THoCCMerk / ProductLEVELX4 - Call Center ConsultancyJaar2019
THoCC (The House of Contact Centers) is al jaren een vaste waarde voor alles wat met in-house call centers te maken heeft. Met hun trainingen en consultancy-diensten zorgen ze voor een significante verbetering van de performantie van elk in-house (of extern) call center. Alleen: er is steeds een menselijke component. Daarom hadden David en Inge (oprichters en bezielers van THoCC) het idee om alle parameters in een automatisch model te stoppen dat – op basis van een vragenlijst die door alle betrokken diensten en DMU’s – een score berekent voor elk contact center en … een plan genereert om de performantie te verhogen. Maar … hoe leg je dat uit hé?
Een complex verhaal eenvoudig maken begint met een inzicht. We vertreken niet van het product zelf (LEVELX4) maar vanuit de problemen die we moeten oplossen. Het managen van een call center is een grote uitdaging: heel wat taken, technologie, mensen en operationele uitdagingen zijn de dagdagelijkse realiteit van elke call center manager. Om daar iets aan te verbeteren,… meestal is dat iets waar ze niet toe komen. Daarom hebben we een heel envoudige vergelijking gemaakt: we gaan van PITA naar PLAN. PITA staat voor ‘pain in the ass’… oftwel hun dagdagelijkse gevecht om een call center draaiende te houden. Dat ‘PLAN’ staat voor het stapsgewijze proces voor verbetering dat het resultaat is van een analyse met LEVELX4. Dat is de basis van heel onze campagne geweest. Geen grote website, maar een one-pager met een duidelijke boodschap … en een nog duidelijkere video die je heel eenvoudig vertelt wat je van LEVELX4 mag verwachten.
Ondertussen zijn er al heel wat contracten getekend, dankzij een eenvoudig inzicht: vertrekken vanuit de realiteit van je doelgroep.