Opdracht

Intense is een indoor én outdoor Via Ferrate in Provinciaal Domein De Schorre in Boom. Als je niet zou weten wat een ‘Via Ferrata’ is … dan ben je zoals 99% van de Belgen en dat was meteen ook de uitdaging waar wij voor stonden: zichtbaarheid én interesse creëren voor een fantastisch klimparcours dat voor jong en oud toegankelijk is.

Aanpak

De aanpak was onorthodox maar leuk: we trokken een sportieve outfit aan en gingen de Via Ferrata te lijf! Gewoon om te begrijpen waar het over ging… Het is immers niet zomaar wandelen, maar het gaat over het overwinnen van grenzen. Dat gecombineerd met het soort inrichting en aankleding van de ruimte bracht ons al snel tot een nieuwe baseline: ‘Come & Conquer the wood’. Het gaat over ‘overwinnen’ en we wilden er een activerende baseline van maken om de drempel te verlagen. Het inzicht rond ‘hout’ was ook de basis om het logo uit te werken.

INTENSE - branding campaign digital case
INTENSE Activities - branding huisstijl

Resultaten

Het aantal bezoekers is in stijgende lijn maar vooral de impact van alle campagnes én het aantal spontane bezoeken nemen toe. Dat is de kracht van een goed logo!

INTENSE Activities - branding en logo design

Wil je meer weten over onze aanpak rond merken?1 formulier:



Founding father

Steven Van Dingenen
steven@deBottomLine.be
03 550 00 12

Founding mother

Veerle Dauwe
veerle@debottomline.be
03 550 00 12

Ons adres

Kartuizersweg 6Q,
2550 Kontich