
KlantTHoCCMerk / ProductTHoCCJaar2020
THoCC (The House of Contact Centers) is al jaren een vaste waarde voor alles wat met in-house call centers te maken heeft. Met hun trainingen en consultancy-diensten zorgen ze voor een significante verbetering van de performantie van elk in-house (of extern) call center. Zoals elk B2B-bedrijf werken ze met tenders, netwerk en evenementen om commercieel succes te boeken. Het was alleen een continue uitdaging om de beste tool te vinden om al die data te beheren. Heel wat pogingen later, werkten ze nog steeds in Excel qua CRM. En toen kwam deBottomLine langs…
Op basis van hun structuur en werking, hebben we een analyse gemaakt van het ecosysteem van CRM-systemen en Marketing Automation Tools. Op basis van de kennis over hen en over hun toekomstige projecten besloten we om een Marketing Automation Systeem te implementeren. Wij zorgden voor:
Het nieuwe systeem zorgt voor een grote winst qua efficiëntie: er worden meer deals gesloten, contacten worden beter opgevolgd (net als hun opportuniteiten) en iedereen krijgt informatie op zijn of haar maat, wat de resultaten uiteraard nog verder de hoogte injaagt.