Opdracht

ATAG verkoopt zijn CV-ketels niet rechtstreeks aan de eindklant, maar werkt met speciaal opgeleide ATAG SelectDealers. Om de SelectDealers vlak voor het ketelseizoen de kans te geven groots ketels in te kopen aan een kleine prijs, lanceerden we een pop-up webshop.

Aanpak

De zoveelste ‘2 halen 1 betalen’-campagne? ‘Geeuw.’. Samen met ATAG gingen we graag voor iets meer beleving. De volledige campagne werd ondergedompeld in een bad chocolade. Letterlijk en figuurlijk. De ATAG SelectDealers kregen een lekkere reep chocolade opgestuurd en vonden daarbij een gouden ticket. Enkel met dit gouden ticket kregen ze toegang tot de wonderen wereld van ‘ATAG en De Ketelfabriek’. In de ketelfabriek konden ze dan hun ketels in bulk met een mooie korting aankopen.

Resultaten

Deze actie zorgde niet enkel voor een glimlach bij de SelectDealers (en diens vrouw en kinderen), maar ook voor een mooie meerverkoop voor ATAG zelf. En dit alles vlak voordat het drukke seizoen nog moest starten.

Wil je meer weten over onze aanpak rond merken?1 formulier:



Founding father

Steven Van Dingenen
steven@deBottomLine.be
Mobile: +32 473 33 99 04

Founding mother

Veerle Dauwe
veerle@debottomline.be
Mobile: +32 486 38 00 31

Ons adres

Prins Boudewijnlaan 24C
2550 Kontich

[index]
[index]