Our focus relies on result-driven communication from a strategic-analytical approach.

What sets our approach apart?


No more accounts that have to ask everything internally but short lines of communication with the people who work with your brand and product and know all the ins and outs of the case.

If you call, Steven or Veerle will help you immediately. All information is shared, all knowledge is up to standard.

Creativity is important… but not as important as the story. If the story of your brand or product is right, a strong creation can bring you much more. If the story is not perfect, even the best creation cannot bring you fantastic results.

That’s why we always work from an analytical point of view, starting with the story: the foundation first, the rest will follow. Is an idea great but does it not ‘quite’ fit the story? Then it is NOT a good idea!

ROI must be measurable and provable. We take this into account from the beginning of a project. The ROI must be tangible for the end client. It’s not about how many awards an agency can win with an idea!

We ensure that creatives and specialists are chosen based on their profile: do they fit a client, product, or assignment? That’s how we ensure a fast and efficient follow-up… which also saves costs.

We have a network of more than 70 freelancers from which we always compose the best-fitting team. Convenient that we don’t have to limit ourselves to a limited number on a payroll…

Hourly rates do not depend on who you are, but rather what you are doing. You are either thinking about something, or you are doing something. So those are our 2 hourly rates: thinking or doing.

Why should you pay more because you are experienced (or happen to be a manager) when you are making a phone call to a print shop, for example?

Technology should fit a customer, not the other way around. We get the itch to push all customers on one platform or in one technology because we happen to manage them or because we get a commission.

It only starts becoming efficient for you when you have technologies that fit your organization, structure, goals, and budget… right?

deBottomLine works with love for


 
 
view all our clients and projects

Don't believe us on any of our advertising words,just check what our clients are saying:


Enthouisiasme, duidelijke communicatie & vlotheid

Het bureau helpt ons met verschillende zaken, gaande van copy schrijven tot leuke nieuwe verpakkingen bedenken, een moderne product fiche maken, … We appreciëren het enthousiasme, de duidelijke communicatie en de vlotheid.

Kendra Schoefs

Product Manager bij Bibo Brands NV

Directe dienstverlening en directe oplossingen

De samenwerking omvatte het opzetten van de online marketing automation flows. Dit met directe dienstverlening en directe oplossingen.

Ruben Wastyn

Content Specilast bij Suzuki Belux

Flexibiliteit, enthousiasme en een heel tof team om mee te werken

Het objectief achter de samenwerking was een grote campagne opstellen voor het beschermen van ons merk. Bij deBottomLine genoten we van flexibiliteit, enthousiasme en een heel tof team om mee te werken.

Laura Fattouch

Communicatie & content medewerker bij Gyproc Saint-Gobain

Veel flexibiliteit, snel schakelen en betaalbaar!

deBottomLine heeft ons begeleid in het hele rebrandingtraject, waar rekening werd gehouden met alle stappen, van een nieuwe merkstrategie (missie, visie, waarden, positionering), een aangepaste huisstijl tot een nieuw, fris logo. We hebben genoten van het samen kunnen sparren, ideeën uitwisselen, kortom: een klankbord. En als kers op de taart ook nog veel flexibiliteit, snel schakelen en betaalbaar. Allemaal begeleid door een TOP account!

Veerle Tielemans

Marketing & Communications Manager bij Auto Natie Group

De directe transparante aanpak, gecombineerd door hun kennis, flexibiliteit en creatieve insteek

De weg van digitalisatie en sociale media waren wij als Roto ingeslagen. De wens was echter om een beter zicht te krijgen op sociale media en het naar een volgende fase te brengen. Niet enkel communiceren maar ook actief hiermee omgaan. In het voortraject ben ik zeer nauw betrokken geweest. Het deBottomLine-team heeft de tijd genomen om onze industrie en topics te begrijpen. Dit leidde tot leuke maar pittige gesprekken: allemaal in het verkennend voortraject. Dit schept vertrouwen als je een partner hebt die ons wil begrijpen en dus ook zaken in vraag stelt vooraleer te gaan adviseren.  Hun directe transparante aanpak, gecombineerd door hun kennis, flexibiliteit en creatieve insteek = goede samenwerking/resultaten.

Chris Cauwenberghs

Head of Production Range Marketing & market requirement bij Roto Frank

No-nonsense strategie en deskundigheid

deBottomLine heeft ons geholpen een hedendaagse huisstijl te ontwerpen die matcht met onze identiteit als bedrijf om zo tot een professionele publieke website te komen. We konden rekenen op de no-nonsense strategie en uiteraard ook de deskundigheid.

Wim van Sprundel

CEO bij Flexamit

Ze weten echt waar ze over spreken

Wat wij vooral waarderen is het menselijke contact en de manier waarop Veerle en Steven en hun medewerkers direct passen binnen ons eigen team. Alsof je ze al jaren kent. Veerle en Steven zijn daarenboven echte professionals en niet enkel leuke mensen. Ze weten echt waar ze over spreken. Als bedrijfsleider zou je zeggen dat er altijd verbeteringen te doen zijn. Bij deBottomline echter zien wij ze niet en hebben wij daar geen last van.

Alec Jervis

Commercieel Directeur bij ATAG Verwarming België NV

Hoge betrokkenheid als klant

deBottomLine hielp ons aanvankelijk met de opmaak van commerciële documentatie. Nadien stelden ze een marketingplan voor ons op waarmee we onze marketingdoelen voor het betreffende jaar wilden behalen. deBottomLine heeft respect voor het vooropgestelde budget, snelle reactie, open communicatie, hoge betrokkenheid als klant & is betrouwbaar.

Elien Van Sande

Marketing & Communicatiemedewerker bij ATAG Verwarming België NV

Verrast door hun strategisch inzicht

deBottomLine heeft ons verrast met hun strategisch inzicht om beide trajecten tot een goed einde te brengen. Hun vermogen om zich te verplaatsen in de doelgroep is ontzettend sterk, waardoor ze ons duidelijk maakten hoe we ons best voorstellen. Ook de praktische invulling van de strategie klopte helemaal: het was de ideale verwezenlijking. Naar concrete samenwerking om alle dragers en het creatieve materiaal te ontwikkelen was het fijn om met hen samen te werken. Ze wijzen op denkfouten en geven constructieve suggesties om tot het beste resultaat te komen. De opvolging van de productie verliep erg vlot. Zonder twijfelen raden we deBottomLine aan aan iedereen! Als ze met een complexe en gevoelige materie zoals de onze aan de slag kunnen én er een succes van maken, kunnen ze dat voor andere organisaties ook!

Tim Van Camp

Adjunct Directeur bij Adoptiehuis VZW

Wij raden deBottomLine zeker aan bij anderen!

deBottomLine werd aangesproken om de visibiliteit van Intense aan te pakken en nadien, stap voor stap, een marketingplan uit te werken. In eerste instantie werd een nieuw logo en baseline ontworpen. Veerle en Steven hebben de tijd genomen om écht te luisteren en zich de sfeer van ons product eigen te maken met als uitkomst: een logo dat niet beter kon gekozen worden. Het ademt volledig de sfeer uit waarnaar we op zoek waren. Ook de website werd in een volledig nieuw jasje gestoken. Topresultaat! Veerle en Steven staan voor een persoonlijke aanpak: no-nonsense, creatief, budgetvriendelijk, meedenkend en luisterend naar de noden. Een hele fijne samenwerking die hopelijk nog lang mag duren. Wij raden deBottomLine zeker aan bij anderen!

Wim Maes

Zaakvoerder bij Intense Activities

Erg tevreden over het parcours dat we met deBottomLine hebben afgelegd

We zijn erg tevreden over het parcours dat we tot op heden met deBottomLine hebben afgelegd. Snel hebben zij zich de complexe situatie van het sectorfonds eigen gemaakt. En de verrassend originele (strategische) voorstellen zijn een grote meerwaarde voor onze organisatie. Ook het begeleiden van verschillende workshops (merkenpiramide) werd op een aangename, professionele wijze georganiseerd en uitgevoerd. Dit alles gebeurt met duidelijk respect voor timing en budget. Het actieplan wordt uitgerold en door de positieve ervaring van het team met deBottomline zal dit ook verder door hen worden opgevolgd.

Geert Heylen

Directeur bij Sociaal Fonds Transport en Logistiek

De beste ervaringen met deBottomline

We hebben de beste ervaringen met deBottomline. Veerle en Steven staan steeds klaar met frisse ideeën. De responstijden zijn zeer kort en de persoonlijke contacten zijn steeds super aangenaam.

Nick Peeters

Vennoot bij Essenzia Advocaten
flag