Opdracht

Theuma is één van de grootste producenten van deursets (binnendeuren en kozijnen) in Europa. Met een uitgebreid gamma, ontelbare specificaties én certificaten die variëren voor de verschillende landen waarin ze hun producten verdelen. De vraag hier was: hoe kunnen we een visueel aantrekkelijke website maken waarop we toch alle informatie op een getructureerde én onderhoudsvriendelijke manier weergeven?

Aanpak

Het was meteen duidelijk dat er niet enkel een nieuwe website moest gebouwd worden. Theuma had een Product Information Management-systeem (oftewel PIM) nodig waarin ze al hun producten overzichtelijk konden beheren. Deze PIM werd dan gekoppeld aan de website zodat bezoekers makkelijk de deurset kunnen zoeken die ze nodig hebben aan de hand van filters. Naast het aanleveren van een mooi design, zorgden we dus ook voor enkele handige integraties zodat er op de website rechtstreeks informatie vanuit de PIM getoond kan worden. Dit maakt het werk voor Theuma zelf lichter. Indien er wijzigingen zijn in het gamma, moeten ze dit enkel in de PIM aanpassen en komt dit automatisch op de website te staan. Handig, wanneer je website in 5 verschillende talen is opgemaakt!

Resultaten

In samenwerking met Theuma en hun PIM-partner creëerden we een mooie website die niet alleen voor de bezoeker, maar ook voor Theuma zelf enorm gebruiksvriendelijk is.

Wil je meer weten over onze aanpak rond merken?1 formulier:



Founding father

Steven Van Dingenen
steven@deBottomLine.be
Mobile: +32 473 33 99 04

Founding mother

Veerle Dauwe
veerle@debottomline.be
Mobile: +32 486 38 00 31

Ons adres

Prins Boudewijnlaan 24C
2550 Kontich

[index]
[index]